Συγκλονίζει το έγκλημα πάθους...Τι κρύβει το φονικό της Καρπάθου

«Με τον Αδάμ είχαμε παθολογική αγάπη, η οποία είχε γίνει βασανιστική για εμένα και την οικογένειά μου... Οι σκηνές ζηλοτυπίας ήταν καθη...

«Με τον Αδάμ είχαμε παθολογική αγάπη, η οποία είχε γίνει βασανιστική για εμένα και την οικογένειά μου...




Οι σκηνές ζηλοτυπίας ήταν καθημερινές.

Ειδικά τον τελευταίο χρόνο, φοβόμουν ακόμη και για την ίδια μου τη ζωή. Εκείνο το βράδυ κινήθηκε με μανία εναντίον μου και έπεσε πάνω στο σπασμένο ποτήρι.



Δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί. Λίγα δευτερόλεπτα μετά σταμάτησε να κουνιέται κι έλεγε "πονάω, πονάω, υποφέρω".



Ηταν οι λέξεις που στιγμάτισαν τη ζωή μου. Αρχισα να φωνάζω "Αδάμ, αγάπη μου, μίλα μου σε παρακαλώ"».









Αυτά φέρεται να ισχυρίστηκε στην ανακρίτρια η 31χρονη Ρηγοπούλα Γιαννικάκη, κατηγορούμενη για την ανθρωποκτονία του 30χρονου ΕΠΟΠ Αδάμ Βεσσάλα και συντρόφου της, στην Κάρπαθο, την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου.







Η 31χρονη δεν κατάφερε να πείσει τις Αρχές και κρίθηκε προφυλακιστέα για ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Το έγκλημα πάθους έχει αναστατώσει την κλειστή κοινωνία του νησιού και, όπως αποκαλύπτει σήμερα το «Εθνος», η υπόθεση παίρνει νέα τροπή μετά την απολογία της 31χρονης.

Related

ΕΛΛΑΔΑ 5608407108314295456

Follow Us

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΣΧΟΛΙΑ

My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes

Connect Us

My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes
item